Asiakaslähtöisyys
Asiakkaallamme on jokin tarve, ongelma tai puute ratkaistavaksi. Tarkoituksemme on kohdata asiakas yksilöllisesti, auttaa tarvittaessa myös määrittelemään se tarve tai ongelma, ja tarjota siihen tarkoituksenmukainen ratkaisu.
Haluamme myös aina rakentaa pitkän ja kestävän asiakassuhteen, joka voi ulottua myös vähän syvemmälle kuin pelkkään kaupankäyntiin. Monet kehitysideat ovat tulleet asiakkailtamme, ja nousseet heidän ideoistaan ja haasteistaan. Näissä haasteissa pyrimme käymään kappaleen matkaa mukana, ja keventämään taakkoja.
Vastuullisuus
Vastuullisuus tarkoittaa meille kokonaisvaltaista tapaa toimia. Se tarkoittaa sitä, että asiakkaamme saavat avun kun hätä on käsillä.
Vastuullisuus tarkoittaa myös tervettä tapaa toimia siten, että olemme yrityksenä olemassa huomennakin. Pidämme huolta myös siitä, että tekijämme eivät ole kertakäyttöhyödykkeitä, vaan työssä voidaan hyvin ja jaksetaan.
Toiminnallamme haluamme jättää myös jälkipolville jälkeä jota emme häpeä. Koko toimialamme, valmistamamme tuotteet ja tapamme toimia pohjaa siihen, että haluamme tuottaa asioita kestävästi, niin ihmisten kuin ympäristönkin kannalta, ilman viher- tai moraaliposeerausta.
Tinkimättömyys
Tinkimättömyys tarkoittaa meille sitä, että voimme ylpeinä seistä niiden tuotteiden ja palveluiden takana, jotka meiltä lähtevät asiakkaalle. Pyrimme siihen, että tuotteemme soveltuvat käyttöönsä, eikä niissä ole säästetty väärissä kohdissa. Emme pyri halvimpaan hankintahintaan, vaan kokonaisedulliseen ja huolettomaan elinkaareen.
Kasvu
Haluamme kasvaa ja kehittyä – niin yrityksenä – kuin ihmisinäkin (muutenkin kuin kiloina). Tähtäämme yrityksenä kestävään ja tasaiseen kasvuun ilman kasinotaloutta.
Ihmisinä haluamme kasvaa ammattitaidossa ja osaamisessa, niin että asiakkaamme hyötyvät yhdessä kanssamme paremmasta osaamisesta, palvelusta ja oivalluksista.